Hemtenta

Detta är sååå tråkigt! Jag ville hellre vara i butiken och ha roligt, och istället sitter jag här med en hemtenta om kritiskt granskande av rapporter. Ni hör ju själva hur tråkigt det låter! 

Imorgon är sista inlämningsdagen, och jag har en tredjedel kvar. 1000 ord till. 1000 tråkiga ord av svammel för att visa att jag har förstått något jag är osäker på att jag alls ens har förstått. 


En kurs i taget, en kurs i taget, en kurs i taget... Till nästa sommar är jag färdig. DET ser jag fram emot! 

1 Isabell Hedberg:

skriven

Du kämpar så bra, heja dig! :D
Kram!

2 Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

skriven

Lycka till med hemtentan och kämpa på :)

3 Annie:

skriven

Jag känner igen mig när det gäller det där 'universitetssvamlet'; jag fick godkänt på några sådana prov om jag inte minns helt fel:) Hoppas du får det också!

Kommentera här: