Fortsatt grejs

Det har spenderats en hel del timmar i butiken under veckan och gjorts bland annat lappar med prisuppgifter och fakta. Så kul att få vara med från absolut start i detta! Och att ha massa lappar med MIN handstil på, min lilla personliga handstil! I en butik alldeles i centralaste hipster-Göteborg! 

Jag glömde ta kort på lapparna på andra sidan, där jag skrivit, men så här ser lapparna ut iallafall. Gos-loggan, som nu också ska bli fönsterdekal! Johan har arbetat med loggan så att den blivit vektoriserad och nu har deras företag skrivit ut den. Så snart sitter denna på fönstret! 

Och så har fler selar kommit till butiken. Vi har Emeibaby, Tula, Ergobaby, Soulsling, Lunari, Happy Baby och fler som jag inte minns på rak arm. Vi har även trikåsjalar från MaM, i bambublandning, vilka är som ett svalare alternativ till de klassiska Tricot Slen som många vet vilka de är. 

Men först plugg, sen skola och SEN invigning! Yay! 

Kommentera här: