Kortklippning

Okej, alltså, nu har jag tagit det så långt att jag har gått till ett perukmakeri för att fråga om de skulle vara intresserade av mitt hår. In case att jag klipper av allt. ALLT. Jag tänker kortkort, men inte snaggat dock. 

Bytte fejs med brorsan, och visst skulle jag passa i kort? Ändå? 


Jag måste GÖRA något! Tänk om det förändrar mitt liv? Tänk om jag sen undrar "varför har jag inte vågat göra detta innan för?!" och tänk om jag verkligen verkligen verkligen passar i det? 

Jag skulle definitivt sakna mitt svall, men... ligger min identitet i ett hår? 

1 Maria Hammer:

skriven

Hej!
Brukar läsa din blogg med jämna mellanrum (är gift med Mattias Hammer). Vi har precis fått vårt andra barn som jag bär ganska mycket i sjal. Skulle så gärna vilja lära mig lite mer tips och trix. Du vet inte när det är dags för någon bärträff nästa gång eller skulle du ha lust att "coacha" mig lite?

/Maria (bor i Kungälv)

Svar: Jorå! 4/5 är det en träff hemma hos Mimmi i Alvhem! Gå med i "Bärsjalar i Ale" på facebook! 👍
Emmy

2 Maria Hammer:

skriven

Mitt "problem" är att jag inte har facebook... Är man välkommen ändå måntro?

Svar: Självfallet! Ramstorp 390, Alvhem (alldeles efter Alvhem fotbollsplan)! Kl 10-14!
Emmy

Kommentera här: