Eh.. present?

Igår kom Johan hem med en present till mig. "Se det som en tidig morsdag-present, eller nåt?" 


Det jag fick var växter, varav av just den sorten som jag tycker är... mäkta tråkig? 

"Jag fick dem av en kund, och jag tänkte att du kanske ville plantera om dem? Den ena är nämligen massa skott, så de kan delas på i olika krukor." 

Åh, tack! Verkligen tack! Lite extra arbete! Kul! 

Jag fick slänga växter vi hade för att kunna få tillräckligt med krukor. Men jag gjorde det! Jag planterade om dem! Och jag gjorde det för min mans skull! För HAN gillar den typen av växter! Och jag älskar ju honom.. och tanken var god. Även om den blev lite tokig. 


Någon som har en romantiker till make som kan typ ge min man lite "dos and don'ts"? ;) 

Fint blev det till slut iaf, och det var faktiskt lite terapeutiskt att plantera när barnen somnat. Jord är terapeutiskt. ❤️

1 Kristin:

skriven

Ser ut som Svärmorstunga👍❤️

Svar: Som svärmors tunga? Är det så din tunga ser ut?!
Emmy

2 Annie:

skriven

Hahaha:)

Kommentera här: