Kristoffer-Robin

Idag blev jag inkallad till fina Jane för att visa hur man knyter ryggknyt. Knytet blev sisådär eftersom lillemannen somnade mitt i allt och blev lite extra slapp. ;) jag knöt om efter bilden och fick upp huvudet så att det inte hängde så, och därav fick Jane även se  hur man "räddar" ett dåligt knyt. 

Det blev även en lyckad "transfer" till sängen sen, vilket ibland kan vara lite trixigt just från rygg! Men ungen sov vidare! Yay! 


Jag fick även provat deras Ergobaby Adapt, som är en ergonomisk sele som är justerbar från nyfödd till i princip 2 år. Så intressant att prova! När man testat så många andra selar så kan man ju jämföra lite, och jag måste säga att Ergobaby Adapt fick många tummar upp! Enkel att använda, hög i panelen och justerbar, och dessutom korsbar i ryggen! Bra köp, Jane! 

Kommentera här: