Lite luftigt


Finns det något ljuvligare än en syn som denna? Barnrumpor är vackert javisst! 
1 Linnea:

skriven

Bara en fundering kring dagens blogginlägg. Tänk på att bilderna på E finns kvar på internet läääääänge. Kommer han som tonåring/vuxen vilja att hans kompisar/arbetsgivare etc kan leta rätt på bilder som dessa? Och det finns tyvärr många som uppskattar nakna barnrumpor av fel anledningar. Ta inte illa upp, detta är skrivet i all välmening och med omsorg. I övrigt, tack för trevlig blogg!

Svar: Jättebra tänkt! Jag tänker på det, och lägger aldrig upp bilder på hans "framstjärt", däremot har inte tänkt på att en rumpa skulle kunna vara fel. Det är ju fel överhuvudtaget att INTE kunna visa upp, det borde inte förekomma fel tankar kring det naturligaste och oskyldiga som finns, och apropå framtiden så tror jag och hoppas innerligt att jag kommer att uppfostra sonen till att ha humor i framtiden. Speciellt kring en bebisbak. Om han brås på oss så kommer han att vara stolt över denna dagbok som följt hans första år. Jag är apstolt över mina barnbilder! Och vilken arbetsgivare skulle ta illa upp av en tvåårig rumpa? Jag kommer inte att lägga upp fler rumpor när han är äldre direkt! Det är ju NU den är söt! :)
Emmy

Kommentera här: