Spontanmys i Vbg

Dagen började med solosång i kyrkan, där jag fick särskilda komplimanger för att jag artikulerade så bra, att t.o.m tanterna i kyrkan kunde lyssna till de engelska texterna och nästan förstå. ;) Det ni! Inte varje dag man får beröm för sånt! :) 

Sen åkte jag hem, plockade upp Einar, och körde sen till systern i Vänersborg.


Där åkte vi pulka i snön tills vi blev alldeles röda om kinderna, sen halkade vi tillbaka hemåt till systern på den hårt packade snön på vägen och Einar "ramlade" ur pulkan med flit hela tiden för att han tyckte att det var kul. Det tog en stund att gå tillbaka med andra ord. ;) 


Fyraåriga Stina gav mig ett brev som hon skrivit, där det stod "Hej Emmy. Hej Einar." Vi kände oss så välkomna så! 


Sen spelade hon och Einar piano ihop, och dagen flöt på förvånansvärt bra trots att Einar inte sovit middag mer än 5 minuter i bilen. Han började bara bitas, av trötthet, när klockan närmade sig 18 och då var det ändå dags att dra sig hemåt! Bra dag! 
1 Anna:

skriven

haha asså "Han började bara bitas, av trötthet" vad är det för pojk du fått? ;)

Svar: Hehe, han kan väl bitas annars också, men det brukar oftast vara när han blir sådär eftermiddagstrött. Fråga mig inte varför, men han både argbits och kärleksbitts när han antingen strax ska sova middag eller sova för kvällen. Men så brukar väl barn bli? Omöjliga när de är trötta?
Emmy

Kommentera här: