Djärv <3-present

Tänka sig, jag fick en mycket otippad Allahjärtansdagspresent av Johan, nämligen en sportbh!
 
Jag som normalt aldrig hittar såna ens själv, eftersom jag har stor byst och en smalare midja vilket gör att de flesta sportbhar har suttit för slappt i midjan eller varit för små i kupan. En väldigt djärv present med andra ord! Men den satt faktiskt förvånansvärt bra! Den kunde t.o.m ha suttit tajtare, så jag gick tillbaka till affären och bytte till en tajtare med större kupa. Helt fantastiskt att det ens fanns! :D 
 
Låt mig presentera Shock Absorber Sports Bra
 
 
 
Så om du, som jag, har haft svårt att hitta en bra sportbh med BRA stöd, testa denna! Lite i dyraste laget (549:-), men vill man ha stödet och slippa ha lager på lager-toppar, så är det ju fett värt det. :) Jag har alltid dragit mig från att jogga och studsa eftersom ja... ni vet, ehm. Men nu så! 

Kommentera här: