Fix i Einar-rum

Äntligen har jag fått tummen ur att greja runt i Einars rum! Jag är inte färdig med möblemanget ännu, utan har plan på att spegelvända rummet lite eller så, men nu ser rummet mer ut som ett riktigt barnrum istället för ett förråd/försök-till-barnrum! :) 


Ser ni att jag pysslat med den träfärgade expedit-byrån? Ett tyg på baksidan, massa minispikar inspikade, och vips så kommer leksakerna inte åka ner bakom bakom byrån! Och så blev det fint! :) Kanske att jag skulle göra samma på den vita? 

Nu ska jag bara få tummen ur att göra tydliga bilder på vad det är i de blå lådorna, så att Einar kan hålla ordning på't! ;)
1 Kristin :

skriven

Oj vad fint det blev 👍👍👍 duktig du är👍❤️

Svar: Tack! Nu blev det bara väldigt mycket kaos utanför rummet istället! Vart ska man ställa allt?!
Emmy

Kommentera här: