Sköna brallor

En jobbig sak med att ha gått upp i vikt efter Einar, och att kroppen inte ser riktigt likadan ut som innan, är att alla ens byxor sitter dåligt. Man känner sig liksom ännu "tjockare" för att byxorna skär in i midjan eller för att de åker ner så att man måste dra upp dem efter vart fjärde steg eller när man reser sig från en stol. Men så köpte jag jeansleggings på Lindex, och OJ vilken skillnad på byxor och byxor! Alla jeansleggings jag testat innan har varit snygga men suttit obekvämt, men dessa både sitter snyggt och ÄR snygga. De ser dessutom ut som jeans, på riktigt. 
 
 
Kanske att jag försökt blunda för mina nya mått och valt fel storlek på byxor innan, så att de suttit skevt. För visst är det så att om alla bara kunde se sina mått för vad det var så skulle alla vara mycket mer bekvämt klädda! Jag känner mig aldrig så obekvämt mullig som när jag har för liten storlek på mig. Ju. 
 
Jag borde byta ut hela min garderob, slänga eller ge bort ALLT som jag inte kan ha och helt enkelt sluta tänka att jag kommer att komma i dem en dag. För det kanske jag inte gör? Detta är kanske min nya kropp! Välkommen Emmy, föredetta 38/40 numera 42/44! Detta är du!
 
 
 

Kommentera här: