Nyklippta tre

Igår åkte Einar och jag tåget upp till en av mina systrar i Vänersborg, och Einar fick myst med sina kusiner som han inte träffar så ofta annat än på kalas. 


Vi råkade även passa på att bli klippta, för jag sparar ju ut till jättelångt och mina toppar skrek, och så passade jag på att få se hur Ingrid klippte Einar för att en dag kanske kunna göra det själv! Hon är så duktig, och det blir så välgjort, fastän hon lärt sig själv och inte är utbildad frisör. Jag har faktiskt aldrig klippt mig hos frisör i hela mitt liv, utan endast blivit klippt av Ingrid. Nöjd alltså!  

Här bild på bara Einar dock, missade att ta kort på mig själv: 


Johan kom sen upp efter jobbet och hämtade oss, och blev nyklippt han också. Snygga karl, och han är min! <3

(In action!) 

Johan blev skitsnygg, och såg plötsligt lite mer presentabel ut. :) fast jag gillar honom i alla formationer, sålänge han har den där skäggstubben. Jag är galet svag för hans skäggstubb. :) och kråksparkarna vid ögonen.. mums! 



Kommentera här: