Älskade älskade mormor

 
 
Nu har min mormor fått somna in, så äntligen får hon krama om morfar i himmelen... <3 
 
Hon var en otroligt älskad mormor, ett STORT föredöme i allt, och hon fick bli så mycket som 90 år!  

Hon lämnar efter sig 4 barn, 28 barnbarn och runt 36 barnbarnsbarn. 

Mjuka goa mormor, du kommer att vara SÅ saknad! 
1 Kristin :

skriven

❤️

2 Kristin :

skriven

Vilken fin bild på din mormor och Einar ❤️❤️

Svar: Ja, jag är glad att han hann få vara med på kort tillsammans med henne! Väldigt glad! Hon betydde mycket för mig. Fina mormor.
Emmy

3 Faster Annie:

skriven

❤️

4 Emma:

skriven

❤️

5 Annie:

skriven

Vilket fint kort. Det måste kännas bra för dig att hon fick träffa Einar:) Jag fasar för den dagen när jag förlorar min mormor så jag skickar styrkekramar till dig!

Svar: Tack! <3
Emmy

Kommentera här: