Nya skor

Mina fötter äter upp skor, fastän jag har rak gång och fastän mina fötter är smala och egentligen inte borde utsätta skor för särskilt grov behandling. 
 
Men vilken tur då att jag älskar att köpa skor! Eller vänta nu, ÄLSKADE att köpa skor. All shopping blir svettigare med en Einar! Jag hoppades att han skulle somnat i vagnen under dagens stadsutflykt, men icke! Icke att han kunde sitta stilla i vagnen heller, utan absolut skulle stå upp och ropa hej till allt och alla. Gulligt, absolut, men shoppingen blir inte så värst effektiv. 
 
Men jag hittade vattentäta basketkängor, Tretorn Hockeyboot GTX, och pang så fick jag avklarat mitt ärende! Skönt! Och Einar fick äntligen åka hem till sin älskade säng. :) 


Einar är särskild nöjd över skorna! Så fort Johan kom hem så sprang Einar jublandes till honom för att bokstavligen dra in honom till storarummet för att visa mina nya skor som jag då hade på fötterna! Goa unge! :) 

Kommentera här: