Villervalla

Einar växer och hans kläder hänger inte riktigt med, så jag har tagit tillfället i akt att fynda lite snygga "vi"-kläder. Alltså kläder i VÅR smak. Einar har annars fått mycket kläder, mycket som är urtvättat och lite fläckar och inte "vi". Jag vill ju ha lite unisex och superfärgglatt, som vi kan spara till nästa unge sen, och Johan uppmuntrade mig till att passa på nu i reatider! 


Så det blev att skicka efter från fina Villervalla! Och nu har paketet kommit!

Villervalla är ett sånt där märke som har en del unisex-kläder, och jag tycker allt att en del av kläderna både kan se tjejiga ut på en tjej och killiga ut på en kille. Sånt är bra! Det gillar jag ju! Snåla jag! ;) 

Nu behöver vi inga fler t-shirts under ett år framöver! ;) 

Förresten, jag är galet kär i den rödgula till vänster och de två molntröjorna... mm... gilla! Nu hänger allt på tork efter en snabbtvätt, och imorgon kan vi välja och vraka bland färgerna! Jag kommer nog att prova allihop på honom! ;) 
1 Robex Lundgren:

skriven

snygga kläder

Svar: Tycker jag med! :) Färgglatt!
Emmy

Kommentera här: