Nakenporträtt

För några år sen var jag nakenmodell för en konstnär som målade fotorealiatiskt. Allt för konstens skull, och min kurviga kropp var tydligen "konstvärd" att måla av! Reglerna jag hade var att inte visa allt för mycket, utan bara så att det liksom höll sig på en vacker nivå. Nu ser jag att konstnären målat ännu en bild av de bilderna han tog av mig, och jag är lika impad nu som då!


Detta är alltså en målning! :) 
1 Karlstadjan:

skriven

Honom känner jag och min fru har arbetat med honom när han jobbade på reklambyrå. Jättefina bilder

Svar: Coolt! Då har du nog sett fler bilder av mig? :)
Emmy

2 Karlstadjan:

skriven

Jag har sett alla bilder och dom är jättefina. Du ör görgrann på bilderna! Kul att läsa om dig i din blogg!!

Svar: Tack! Jag blev riktigt nöjd! Speciellt nackbilden och vattenbilden gillar jag!
Emmy

Kommentera här: