Hästpromenad

En nära väninna har två islandshästar, en Baldur och en Arne, som behövdes rastas lite. Så då kom jag till undsättning, för lite komma-ut-och-göra-något-jag-verkligen-älskar-tid. 


Jag höll på mycket med hästar i tonåren, innan jag föll för hundarna mer. Så det känns naturligt att emellanåt få pyssla med häst. Och vackrare hästar än unga islandhästar är svårt att hitta! :) 

En vacker Liisa är dock inte svårt att hitta! Det är bara att åka till Sannum och så bara står hon där! :) 




Det känns så otroligt vårigt att känna doften av häst och gräs. Jag blir alldeles våryr! :)
1 Annie:

skriven

Oh vad härligt det ser ut! Om jag hade resurser (läs pengar) så skulle jag rida mer-det är så underbart! Angående ris till hundar när de är dåliga i magen så har jag inte märkt av några negativa biverkningar-brukar fungera, precis som välling för att de ska få i sig vätska.

Svar: Jag tänkte mer på fodret! :P Inte riset. :P
Ja, jag hade lätt velat gå på typ ridskola bara för att få chansen att galoppera! VARFÖR ska det vara så dyrt för? :(
Emmy

2 Johan:

skriven

Ni båda passar så galet bra med hästar!

Svar: Säger min allergiske make! ;) allergitabletter livet ut och vi köpa häst? :P
Emmy

Kommentera här: