Hyllning

De senaste åren har jag upptäckt mer och mer tacksamhet över de vänner man har som liksom alltid finns där. De som har funnits där sen skolåren, som man tror att man känner utan och innan, och när något nytt och oväntat kommer fram så blir man paff och överraskad på riktigt. Man bryr sig innerligt och äkta om dessa människors liv!

Därför vill jag dedikera detta inlägg till tre vänner jag som anser vara mina absolut närmsta, de tre som jag utan att tveka skulle kunna fråga om ifall de skulle vilja vara mina brudtärnor. Och jag skulle förmodligen ha tårar i ögonen, för att jag älskar dem så otroligt mycket.

Men hur visar man det nu? Jag kommer inte att gifta mig ännu på ett tag, på ett långt tag som det känns nu, och jag älskar ju dessa människor NU!

Jo, man skriver ett kärleksfullt inlägg! Som detta!


Bara tanken på att någon av er skulle gå bort plötsligt, det får mina tårar att rinna nu. Alldeles nu. Det gör så ont i magen, av blotta tanken. Att bli ovän med någon av er skulle rasera hela min tillvaro, jag skulle inte kunna tänka klart!

Var jag än är med er så mår jag bra.
Hur länge jag än umgås med er så mår jag bra.
Vad jag än gör med er så mår jag bra.
Tack för att ni får mig att må så bra!
Och tack för att ni får mig att tro att jag får er att må bra!

Anna, jag älskar dig!

Emelie, jag älskar dig!

Claudia, jag älskar dig!

NI FÅR INTE DÖ INNAN MIG! UPPFATTAT?!
1 Anna:

skriven

Emmy, jag älskar dig! :)Tack för att Du är min vän!

2 Emmy:

skriven

Tack! :) (du skulle bara våga säga annat!)

3 Claudia:

skriven

Emmy =) Jag älskar dig och det hoppas jag att du vet =) Kram!

4 Emmy:

skriven

Jag vet. ;)

Kommentera här: