Anna, oh Anna!

Jag måste återigen, för tusende gången, tipsa om Solflingans blogg! HELT UNDERBAR HUMOR! Hon tror att ingen tycker om att läsa den eftersom så få kommenterar, men jag sitter mest och skrattar när jag läser den, och vad vore det för kommentarer på varenda inlägg? "haha!" "hahahaha" "haha! kul!" "ha! du är för go!"
Mja, det är inte min stil att kommentera så. :) Men Anna, jag älskar din blogg, du borde visas upp för hela världen! Din humor är urskön. :)

Anna uppdaterar sin blogg sjukt många ggr om dagen, så man tröttnar aldrig på att klicka sig in där. :) Finns alltid några nya spännande och roliga, eller sorgliga, inlägg. Anna åker in och ut från sjukhuset pga hjärtproblem, och hennes sätt att tackla detta svåra är med humor. Skön Anna-humor. :)

Puss på dig, Anna, stå ut! Och fortsätt skriva blogg!
1 Anna:

skriven

Aw.. :) Du vet då sanne mig att värma mitt lilla hjärta! Puss!

2 Liisa:

skriven

Jag tycker också att Anna e helskön-Ja har med läst hennes blogg nu!!!

Kommentera här: