Jag utmanar er!


Jag ogillade min version av This is my life, så jag kollade upp en karaokegrej på youtube och spelade in mig själv på det viset istället! Jag utmanar er att göra samma sak! Det är roligt att sjunga karaoke! (även om jag såg riktigt sorgsen ut på videon, det är svårt att sjunga en sån sång och se glad ut?)

1 Anonym:

skriven

får man ta en annan låt?

2 Emmy:

skriven

Ja! Men ingen egen, du måste välja en känd låt så man fattar att det är karaoke. :P

3 Anonym:

skriven

vad bra! För annars vill jag inte va ME! Ja, haha, det hade jag tänkt göra :P

4 Tobbelobbe:

skriven

Sweet! Det var riktigt bra!

Jag hade tänkt spela in mig själv imorgon faktiskt. (första gången ensam hemma på evigheter). Får se om det blir något värt att publicera bara.

Om jag skulle ge dig något tips så skulle det vara att stå upp och sjunga. Om du står upp så nailar du den där jättehöga tonerna som finns efter höjningen på den låten. Då får du ett annat tryck i rösten.



Sjung in flera låtar vetja! Jag vill höra mer. :)

5 Emmy:

skriven

Hmm, Tobbelobbe? Vem Tobias är det jag ska lyssna på? :)



Tack för komplimangen! Jag ska spela in mig ståendes nästa gång! :)

6 Emmy:

skriven

Gustafsson var det ju! :) Ditt lilla as. :) Bloggadress tack, jag vill höra dig sjunga! :)

7 Tobbelobbe:

skriven

Tyvärr Emmy. Jag bloggar inte. :P

Så min sångröst får fortsätta ljuda enbart för mina öron ett tag till. ;)

8 Emmy:

skriven

Är du i Älvängen då? :)

9 Anonym:

skriven

Den låten e bara Anna Bergendahls :p

10 Anonym:

skriven

Den låten e bara Anna Bergendahls :p

11 Emmy:

skriven

Anonym: det är ju DET som karaoke! Det ska inte låta som en cover, ju. :)

Kommentera här: