Härfågel

Ingrid ringde precis för att hon behövde dela sin glädje med någon. De har precis stått i fönstret och sett hur en Härfågel besöker deras trädgård! "En Härfågel? VAD är en Härfågel?" tänker ni, och det vet jag att ni gör, för det gjorde jag! Så, jag sökte upp en bild på google och förstår nu deras entuasiasm! Titta! Vilken häftig fågel att se på nära håll?!

1 Anna W:

skriven

Vadå? Såg dom att en härfågel hade besökt deras trädgård? Såg dom det på fotavtrycken? Oj, kolla jag ser att en papegoja har besökt våran trädgård, det är massa fågelavtryck... ;)

2 Emmy:

skriven

Men det måste du ju förstå att jag inte menar, när jag skriver att de sett den på NÄRA HÅLL? ;) Men okej, för din skull ändrade jag lite i texten så att det blir tydligare. "besöker". Tydligt nog? :)

Kommentera här: