Nu börjas det igen...

Idol har ju dragit igång, och jag har råkat få favoriter fastän jag inte varit något direkt Idolfreak sen Daniel Lindström och Sebastian Karlsson och Erik Segerstedt... ;) Tre Idoltävlingar har jag varit helt inne i alla tävlande och suttit klistrad varje gång och gett ris och ros till allesammans. (Daniel Linström fick dock ALDRIG ris från min sida, han var grym helt igenom) Denna gång blir jag nog lite Idol-intresserad igen, för dreadstjejen Marietta gav mig alldeles precis rysningar. Ville nästan skrika till pappa på nedervåningen att "hon är ju GRYM!" men rysningarna hade nästan gått mig upp i halsen, fick knappt fram ett ord.

Marietta, jag håller på dig.

Sen är det faktiskt så att startfältet i år ÄR grymt bra, svårare än någonsin att välja ut favoriter ju.

Sen hade jag hoppats mycket mer på Jon, men jag tyckte nog allt att han sjöng lite väl uppe i näsan? Som om han var förkyld? Nej, Calle och Eddie fick nog mina godkännande igår.

Men jag väntar fortfarande på Tove? Var finns hon? Försvann hon? Missade jag hennes utröstning?!

1 Anna:

skriven

meh, idol kan man ju inte kolla på! Jag som hoppades att "nu bröjas det igen.." var att du hade börjat blogga oftare igen :(

2 Emmy:

skriven

Jag bloggar inte lika mycket för att jag har så mycket annat att tänka på. Men jag ska försöka skriva oftare! Jag tycker ju om att blogga. :)

3 Anna:

skriven

bra. :) Men Emmy, jag platsar INTE i idol. Hör du inte átt det låter falskt? :P :)

4 Emmy:

skriven

Det gör du visst det, du sjunger ju minst lika bra som de som gått vidare, knasboll! :)

5 Anonym:

skriven

KNASBZOLL! (;

6 elin j:

skriven

du vet Tove har inte sjungit ennu.för jag skulle aldrig ha missat henne.Jag hejjar på henne:)

7 elin j:

skriven

de här är dom jag hejjar på:klara,Tove,jon,erika tror jag hon heter också och en till som jag inte vet namnet på:D

8 Emmy:

skriven

Men, Elin, Jon var inte alls så bra som jag hade hoppats på! Jag hejar hittills på Mariette och Erik. Mycket. De sjunger utan att jag behöver ens fundera på att spänna mig inför en möjlig falsk ton. :)



Kul att DU har börjat kommentera! Jag får allt snart ta och lära dig skriva egen blogg skulle jag tro. :) Du får fixa dator och en liten kamera, och sen kan du ha en riktig rolig blogg med massor av bilder och filmklipp på dig själv. :)

9 ElinJ:

skriven

Ja,det är väl roligt att jag har börjat med det:)Och nu hejar jag BARA på Tove!Hon är ju bara för bra!!Vi har fått en ny dator nu.Fast mest Pappas.Men jag kanske får ha en blogg på den här datorn (jag hoppas)!Och jag kanske ska få ha mesen också. Men isåfall skulle du lära mig:P:)

10 Ellan:

skriven

Jag kansje ska ställa upp i Idol när jag blir stor vat bara inte en vad mamma och pappa säger en.DU Emmy tycker jag borde ställa upp i Idol!!

Kommentera här: