1 Advent

Idag har jag varit i missionkyrkan på första advent. Min gamla barnkör sjöng och jag fick nästan tårar i ögonen, de var så duktiga!

Sen lagade jag mat! JAG gjorde kokt torsk med potatis och äggsås. :) Och även om det inte blev precis som jag hade tänkt, det är inte så lätt att koka fisk som man kan tro, så blev reaktionerna att de skulle önska att jag gjorde sån mat varje vecka. :) DET är inget dåligt betyg. Äggsåsen blev på dill istället för persilja, för jag såg försent i receptet att det skulle vara persilja. Så går det när man struntar i att läsa recepten. Höftmatlagning kallas det. ;)

Claudia kom hit och så började vi planera för produktvisningen. Det kommer att bli grymt! Vi kommer att ha demonstrationer, visa hur en del grejer fungerar, och det är ju jättehäftigt! Har aldrig gjort det förut, men det blir en rolig effekt på vår lilla visning. :)

Jag säger återigen: tisdag 8 dec kl.19 hemma hos mig. Fika utlovas, och smakprover. :)

Alldeles nyss kom jag hem från avslutningen på Boll&Lek. Det var roligt, och rörigt, och efter mattjage och fotboll så blev det avslutningsfika och diplomutdelning. Det har varit en rolig termin, till slut, men jag kommer inte att vara ledare för det till våren, för många söndagskvällsaktiviteter har fått sägas nej till pga det. Plus plugg.

Jag älskar Ester. Bara så ni vet. :)

1 linda:

skriven

ja! jag kommer, jag bokar genast i kalendern! =)

2 Anna Bengtsson:

skriven

Ja...barnkören va jättfina!! =)

Kommentera här: