Tjejigt värre!

Jag har länge tänkt ha sminkvisning hemma hos mig, efter att så många tyckte om den förra och bad om att jag borde ordna en till! Så, jag har två datum som kan bli aktuella för sminkvisning.

Fredag 3 april och onsdag 8 april, vid 19-tiden.

Så, vill du komma och höra lite hudvårdssnack, se och testa både hudvårds- och sminkprodukter av hög kvalitet, och träffa nytt folk och prata sminksnack och tjejsnack och få sminktips och ja, allt sånt som hör till som t.ex. te och smörgås. Och givetvis träffa MIG! (det måste ju nästan vara den största anledningen att komma!)

Nyfiken på Artistry och Eddie Funkhouser?

Nämnas bör att produkterna är gjorda på mineraler och vitaminer, och ligger kring samma höga kvalitet som t.ex. Estee Lauder och Lancome, men till ca. hälften i prisklass. Värt att kolla in med andra ord! :) 

Men är du inte intresserad av produkterna så spelar det ingen roll, kom ändå! Främmande som bekant, kom! Spännande med nya människor. :)

Jag bor i Älvängen, på Malmersväg 5. (alldeles i centrum, gatan alldeles precis mittemot Statoil-macken)

(skriv en kommentar du vill bjuda in dig själv och någon mer, vårt hus är stort!)
1 Långskånk:

skriven

Jaaa! Smink- och tjejsnack! Det låter ju som den bästa möjliga fredagskvällen ;P

2 Emmy:

skriven

Det ÄR det! Åh, Johan, KAN du inte komma hit? :) Vi kan sminka dig? :)

3 Anna:

skriven

Jag kan och vill och ska komma! :) I friskt tillstånd dessutom, förkylningar vågar inte ens närma sig ;)

4 Emmy:

skriven

Grymt, Anna! Vilken dag? Gissar att fredag passar dig bäst?

5 Anna:

skriven

Nej, på fredag kl 19 har jag föreställning, men på onsdag tänkte jag komma! :) Mamma och pappa har ännu inte gått med på det, men jag tror att det går fin. :)

Ps. Svara gärna på min blogg, för annars kan jag missa det. Ds.

Kommentera här: