Massagetvål


Har ni hört talas om en massagetvål nångång? Det hade inte jag heller förrän jag blev masserad med en sån för några år sedan. En väldigt praktisk sak som ser ut som en tvål, men när den blir varm av dina händer eller av värmen på ryggen så avger den olja. Massageolja. Massageolja i tvålform.

Jag tipsade en kurskamrat om att köpa en sån till sin flickvän, som en romantisk liten gest sådär, men jag kunde inte komma på var de kunde finnas att köpa. Vi letade och letade, överallt, i hälsokostaffärer och inne på Åhléns, men ingenstans! Tills jag kom på det! LUSH var ju den typiska affären att sälja allting i tvålform! :D Ni vet den där affären som stinker tvål när man går förbi NK? Där fann jag massagetvålen, äntligen, och det kom upp för mig att alla borde ha en sån tvål hemma. Alla!
Slippa böket med massageoljeflaskan, som blir kladdig och krånglig att hålla, och istället ha en massagetvål att snabbt hålla i händerna och sen lägga tillbaka i den lilla plåtburken.


Så, ett tips till er alla där ute! Köp en massagetvål på LUSH! Tvålen kostar mellan 69:- och 89:- och plåtburken kostar 39:-. :) Håller till mååånga massagestunder och finns i många olika dofter och för olika behov. Mamma och pappa fick en för ömma leder, som luktade pepparmintsolja, och de andra här hemma fick en som doftade av sövande citrus. Mysigt! Jag lovar er att de blev imponerade över hur den fungerade. :)
1 Britta:

skriven

coolt o gött

2 Emmy:

skriven

Riktigt coolt och gött. ;)

3 ellan:

skriven

aaaa det e det men det var inte britta som sa det det var jag

Kommentera här: