Wapnö

På vägen hem från Markaryd svängde vi inom Wapnö, då mina föräldrar var där just då och ställde ut på en trädgårdsmässa. Så mysigt att pausa där, drickandes lite kaffe medan barnen sov i bilen, och sen väcka dem och titta på korna och smyga runt bland de stängda marknadsstånden. 

Och hemvägen lyste orange av den nedåtgående solen. Vackert, dock svårt att köra. Tacksam att det var min man som körde, han är lite högre än mig ju så solskyddet skyddar lite extra för honom. 


Skönt att komma hem sen! Jag har haft en svacka i mående, och måste tänka på att ta bort måsten. Så bloggen fick sig en paus. Sorry! Men nu är vi ikapp lite igen! 

1 Kristin:

skriven

Åh dit hade jag också velat komma . Så många härliga blommor. Givetvis roligt och träffat dina föräldrar också 👍🌺🌸😍men man kan inte vara överallt fullt upp den helgen.

Svar: ❤️
Emmy

Kommentera här: