Förkyld och mätt på kaffe och makaroner

Jag har inte skrivit på ett tag, och sanningen är väl att jag inte har haft så mycket att skriva om. Jag har fått mycket reaktioner efter bilderna, vilket har varit mycket roligt, och många män har hört av sig. ;) (nästan sant)

Sminkpartyt jag har skrivit om kommer att dra igång, och såpass många kunde båda dagarna att jag kommer att ha både nu på fredag och nästa onsdag. Så, vill just DU komma och förgylla min kväll med din tjejiga närvaro, kom kl 19 på fredag 3 april, eller kl 19 på onsdag 8 april. Dra med dig fler eller kom själv, främmande som bekant!

Jag har dragit på mig en förkylning, igen, och jag går runt och snörvlar och känner mig tung i huvudet. Jag är just nu i förkylningens esse, vilket innebär att jag nyser och nyser och nyser. Det är skönt att nysa, men desto mindre skönt att VILJA nysa och råka kväva den. Jag brukar titta in i en lampa, eller titta ut genom fönstret upp mot den ljusa himlen, för att hjälpa nysningen att nysas ut. Bra knep!

Sen har jag och kompisen Claudia kommit fram till att hon, som ju gör smycken som är överraskande snygga, ska starta en blogg och lägga upp bilder och visa upp vad hon pillar med på dagarna. :) Därmed har jag suttit handmodell, och kommit fram till ett bloggnamn åt henne. smyckadig.blogg.se 


Nu har jag just varit hos henne och druckit kaffe och ätit makaroner, och promenerat Nikki en sväng så att Claudia hunnit göra sig iordning inför jobbet. Trevligt har det varit, och jag har snörvlat och nyst och känt mig sjuk. Men det sket Claudia i, och det är en ÄKTA vän det. :) Tack för att du finns. :)

Fick just ett sms från en kompis som grattade Ester på namnsdagen. Så, Ester, grattis på namnsdagen! :D
1 Josef:

skriven

Djupsinnigheter och ifall de är ett norrländskt mystiskt beteende kan jag inte svara på. Men är ett axplock av mina tankar, inte alltid att den som läser förstår dem helt, men ser det mer som att jag delger mina minneslappar och tankar till andra.

Väldigt vackra klänningar, ser att du har talang gällande skapande, kreativa människor inte bara i orden finns det ej nog många av.

2 Kerstin:

skriven

Hej igen... (har du märkt att jag gillar din blogg?, så... när ska du börja gilla min!!? nej jag vet... min e rätt tråkig har jag märkt, måste göra något åt det.)



vilka snygga armband Claudia gör... gör hon på betällning eller? Jag skulle vilja ha ett med bruna och svarta detaljer. möjligen lite oranget också. (oranget?orangt... äh.)

puss puss

3 Emmy:

skriven

Men Kerstin, du måste skriva med din adress! Annars hittar jag inte din blogg! Jag har letat på google, men jag hittar den verkligen inte!



Ja, hon gör på beställning. :) Det är bara att skriva en kommentar på hennes blogg och fråga. :)



Orangea skulle jag skriva, men det heter nog rent grammatiskt "orange". Orange detaljer. Men det ser så fel ut. :)

Kommentera här: