Den nya nakenbilden

Han har valt så ickeavslöjande bilder att jag känner att jag nog kan med att lägga upp även denna! Här har han bara arbetat på tavlan en dag. EN dag.


Johannes Wessmark is the shit. Eller vad säger man?


1 Britta:

skriven

Jag säger bara;WOW!!!!!!!!! Han e grym! Du e snygg!

2 E*:

skriven

shiit! fan va grym!

3 Hanna:

skriven

Jääklar, he's good... Hoppas det blir bra, och ha en fin dag!



Jag ställde förresten upp i en fototävling på Veckorevyns sommarturné där man kan vinna en dator. Det skulle vara kul om du röstade på mig! (klicka på snäckan till höger om bilden, tar bara en sekund)

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

Skicka gärna en kommentar tillbaka, så att jag kan tacka!



Kram//Hanna

4 Johanna:

skriven

Bara fotografiet är ju svingrymt. Tavlan kommer bli superfin!

5 Johan:

skriven

fatta vad snygg tavla han skulle fått om jag hade posat..



föresten, jag vill hänga med nästa gång du åker dit, för det SKA du. jag måste se lite tekniker han använder i airbrush-målandet. jag har ju utrustning för typ 4000 som jag inte orkar använda bara för att jag kört fast i tekniken på hur man ska göra lättast.

6 Jonas Persson:

skriven

Godkväll.

Vill bara säga tack, och detta efter jag idag köpt en Hokus Pokus barnstol. Nu har jag inte själv barn men tänker på de som kommer o hälsar på. En bekant sa till mej idag att jag är snäll som köper sådan dyr stol åt andra.. ja menar mer.. barn ska oxå sitta fint och de är en fin möbel samtidigt. av någon anledning kom ja in på din blogg då ja sökte på hokus pokus.. och ja såg att du klätt om dina stolar.. och ja ville bara säga tack för de tipset. även om min nu oxå är nyskick. så ska jag klä om min direkt imorgon. de var jätte fina tyger du hittat och ja gilla iden mkt.



ta hand om dej och sov gott på dej kram /jonas persson helsingborg.

Kommentera här: