Skolnervös

Här sitter jag och är alldeles pigg. Jag har varit klarvaken sen 06.30, men både Johan och barnen sover ännu. Känner mig som dagen före skolstart, och det är det ju! Nya klasskamrater, föreläsningssalar jag inte vet om jag hittar till, kursböcker som ännu inte kommit... nervös är bara förnamnet!

Oj, nu vaknade Manfred. Bajsdags!

Hans morgonstund har alltid guld i mun! :)

1 Annie:

skriven

Vad söt han är! Jag är fortfarande fascinerad av att ni har använt potta till honom så tidigt...:) Man fattar ju inte varför inte alla gör det; det måste ju vara mycket enklare när han ska sluta med blöja!

Svar: Ja, det kan underlätta, vad jag förstått det som! Vi varierar, men morgontoan är ett säkert kort, så den tillbringas alltid på pottan. :)
Emmy

2 Kristin:

skriven

Bra och vara nervös då går det bättre 👍 Och du kan ju detta ämne du ska läsa så du fixar detta lätt👍🏾 lycka till kram svärmor❤️

3 Kristin:

skriven

Manfred har ändrats sista veckan ser mer pojke ut än babies ❤️ Duktig kille ❤️ Farmor

Kommentera här: