Gröna ögon


Idag bjuder jag på lite extra gröna ögon! Kopparögonskugga framhäver alltid min ögonfärg, så idag är det ingen tvekan om att jag är grönögd!

(Mina ögon brukar annars skifta beroende på vad jag har för färger på mig. Melerade är kanske ordet? Men jag är i grunden grönögd, som synes!)
1 Annie:

skriven

Jag har också melerade ögon; precis som dina är mina mera gröna än blå:)

Det ser verkligen mysigt ut när du bär omkring på Manfred inlindad i dina sjalar! Kan tänka mig att det är underbart att ha honom så nära...men också ganska varmt kan jag tänka? Bebisar är ju små värme-element:)

Svar: Ja, det kan bli varmt, och det är därför man väljer sjalar efter "väder". Olika materialblandningar är olika varma och olika avlastande och olika... ja, olika helt enkelt. Johan fattar inte varför jag måste ha fler än en sjal, men de fyller ju olika syften. Ska jag ut och gå så behöver jag en sjal som avlastar länge, och är ganska varm, och hemma vill jag ha en sval sjal och då gör det inget om den inte avlastar så länge eftersom jag lägger ner Manfred när han somnat. :)
Emmy

Kommentera här: