Sidosäng från Troll

Vi har inte världens största lägenhet och egentligen alldeles för mycket möbler, så ända sedan jag visste att jag var gravid så har jag funderat och funderat över hur vi ska lösa det med barnsäng i vårt sovrum och ÄNDÅ få det att inte kännas för trångt. Jag avskyr trångt. 
 
Och nu har vi löst det! En Bedside Crib från Troll har jag idag inhandlat på Nids4Kids på Backaplan. De hade en riktigt bra deal just nu, så om ni letar sidosäng så är det definitivt dit ni ska åka! T.o.m billigare än de som låg ute på blocket! :) 
 
Om ni inte vet vad en Bedside Crib så är det en sån som man kan ställa alldeles bredvid sängen. Den är smal och tar inte så mycket plats. Det är just smalheten som passar vårt sovrum perfekt just nu, så jag är så nöjd så nöjd! 96 dagar kvar till BF. Inte klokt vad tiden gått fort!
 

Kommentera här: