Tågig unge

"Oj! Titta! TÅG!" ropade Einar minst 30 gånger idag då vi åkte pendeln in till Centralstationen. Det var rena rama Liseberg för honom att komma dit, och jag kände att det var ett bra val av aktivitet för mor och son en torsdag bara så där. 

Eller bara så där var det kanske inte, vi hade ju ärenden att göra! Einar behövde nämligen vårskor! Och jag älskar att shoppa skor, så detta hade jag längtat efter att äntligen få anledning till att göra! :) 

Det blev ett par dyra Kavat, men de håller ju länge och får sparas till nästa unge! 


Och så köpte vi ett par får-slitas-ut-skor. Han gillade faktiskt att prova skor, men ogillade att inte få springa iväg i dem. ;) Det blev MÅNGA arga tjut från hans sida när jag skulle ta av skorna för att prova andra. Om han fått välja så skulle han valt de första han såg, ett par 80talspastelliga skor i rosa, gult och glitter. Urk. 



Jag ogillar 80tal. Hade de varit kul rosa och gula så hade jag sagt att "kör till", men nix! Inte på min unge! Johan tyckte dock tummen upp! 

Och så köpte vi lite tågbanedelar på Biltema, så att Einar fick en riktig present i efterskott av oss! :) 


Nöjd Einar!
1 Anonym:

skriven

Så fina skor👍 vår lille sötnöt❤️

Kommentera här: