Fett eller bebis?

Einar ska bli storebror i januari! Bebisen är så liten ännu att min utputande mage mest är fett och luft, men det ÄR en bebis i den. Det ni! 

Så, äntligen fick jag det sagt! På tisdag är jag i vecka 13. :) 

Och tänk, vi har försökt sen i augusti, och sen slutade vi att försöka i mars/april när jag fick vikariatet eftersom det skulle bli så krångligt att jobba och vara gravid. (Säkerhetsrisker) Så vi hoppades plötsligt att jag INTE skulle bli gravid, och då... ja, då blev det. Och vi är glada ändå förstås! 

Illamåendet börjar släppa lite smått, men allt luktar illa och ryggen värker. Och jag älskar isglass och citronvatten. Så, nu vet ni! 
1 Annie:

skriven

GRATTIS! Vad kul och underbart! Du måste segla på moln just nu!! Stort Grattis till hela din underbara familj!

Svar: Tack! Än så länge känns det fortfarande overkligt, förutom illamåendet så förstår man ju nästan inte att det är ett knytt i magen. Men det börjar landa, tänk! Jag har ett knytt i magen! :)
Emmy

2 Annie:

skriven

Ja, njut så mycket du kan! Det är inte alla - som jag tex - som har haft förmånen att få bära på ett nytt liv...

Svar: <3
Emmy

3 Emeli Kangeby:

skriven

Åh vad roligt! Stort grattis till er!

Svar: Tack! Tjoho! :)
Emmy

4 Ted:

skriven

Vad kul! Grattis!! :D En ny liten Gizmo :)

Svar: Yeah! Kanske kanske? En Gizma kanske? :P
Emmy

5 Therese :

skriven

Grattis! :-D

Svar: Tack! :)
Emmy

Kommentera här: