Besök i Sannum

Idag slutade jag tidigt (7-15.15) och överraskade Liisa med ett besök. Einar älskar att vara där, och ni har nog inte gått miste om mina känslor kring denna ljuva gård med dess ljuva folk! 


Einar har ingen rädsla för stora hästar inte, och han tyckte tydligen att de behövde lite mer gräs att äta och bli större av. Eller nåt. Tur att det inte var ström i tråden, för jag tänkte mer på det än på hästarna i sig! Det märktes att de förstod att han var ett litet barn, och de tog emot maten med enorm försiktighet! Liisa blev alldeles förvånad och impad, och stolt! Och jag blev stolt över min goa unge som så orädd tar för sig av det lantliga livet! Härligt! 


Sen träffade vi en Åke med jord i hela ansiktet. Eller sot? Men han såg det inte själv, att han var sotig. Typiskt gubbar. Men han är en go gubbe, en av de goaste gubbar jag känner till! Utan att överdriva! :) Vår jordgubbe! :) 

Och så allas vår Abbe. Tänk, i höst blir han 8 år. Tiden går alldeles för fort! 

(Ser ni att han har olika färg på ögonen?)

Idag har varit en helt underbar dag! Både jobb och Liisa och mamma har jag hunnit med, och så tillråga på allt så träffar jag min bästa vän som jag inte träffat sen i typ oktober, och så berättar hon att hon brutit förhållandet med den som just varit orsaken till att vi inte setts på så knepigt länge. Jag blev så glad, som jag har hoppats på den stunden, det kändes overkligt! Äntligen vaknade hon upp och såg det vi andra såg, att det inte var rätt! Hurra! Och hon strålade av lycka! Sånt gillar vi! 

Nu i säng! Godnatt! 





1 Anonym:

skriven

Härliga bilder längtar efter vår lille knodd❤️ Snart 16 dagar ses vi👍❤️Farmor

2 Robex Lundgren:

skriven

finna bilder

Svar: Tack!
Emmy

3 Exenzia:

skriven

Är det islandshästar? De är så himla mysiga :D

Svar: Japp! Och otroligt sociala! :)
Emmy

Kommentera här: