Foppastöfflor

Mina stövlar var trasiga, och med en Einar som älskar att vara ute i ur och särskilt i skur så kändes det nödvändigt att köpa nya! 

Och tänk, vilka stövlar jag hittade! 349:- på Team Sportia i Nödinge. Lättviktiga Crocs-stövlar! 


Jag är mycket nöjd, det känns som att gå på moln och de läcker definitivt inte in! Det tål att se hur de håller sig i längden, men de har hittills hållit både för hundtassar, hästhovar och sumpmark, och ser fortfarande nya ut. 

Hålet på sidan läcker dock lätt in lite grus, ELLER så hade jag omedvetet grus på strumpan innan. Men ja, i övrigt är de underbara! Hittills. Rekommenderas!

Tänk att Crocs har både stövlar och riktiga skor? Det hade jag ingen aning om... Jag älskar lättviktiga och vattentäta skor! Någon som provat annat än foppatofflor från Crocs?

1 Ingrid:

skriven

Gruset kommer in över hälen när man går. Uppe i själva stora håler du kör ner foten genom.. Det beror på mönstret under skon och hur det fångar gruset som kastas upp från ena skon till andra när man går typ. :)

Svar: Jaså? Tack för infon! Vad ska man välja för mönster då om man inte vill ha grus i skon? :)
Emmy

Kommentera här: