Utbakad

Förr gjorde jag ofta inbakade flätor på mig själv, och gärna två så att jag såg ut en riktig KullaGulla. Men så lärde jag mig en dag att göra utbakade flätor, så att själva flätan ser ut att vara utanför håret liksom..


...och sen den dagen har jag inte kunnat göra två inbakade flätor på mig själv igen, utan det blir automatiskt en inbakad och en utbakad på varsin sida. Mycket störande, för jag menar, inte kan jag gå runt med två olika på varsin sida huv'et? Det skulle se bra lustigt ut! ;) 

På bilden ovan ser det ut som att jag har en kal fläck vid tinningen, men det är faktiskt ett ärr från när jag var liten och fick en stor stenplatta i huvudet. Så nu vet ni det! Det är därför jag blev som jag blev! ;)
1 Anna:

skriven

Åh det var ju på min blogg du lärde dig det! :D Kommer du ihåg det?

Svar: Japp! Jag tänkte länka till dig och säga det, men det går inte via mobilappen! Det vore najs om den funktionen kom snart! :)
Emmy

Kommentera här: