Tänk att...

... vi för ca 7 månader sen hade en chatt med familjen där de fick följa förlossningen, från första värken och misstankarna om vattenavgång till att en Einar föddes och bestämdes att heta just Einar. Tiden går så fort, samtidigt som jag knappt kan begripa att han någonsin haft strl 50 i kläder! 


Nu har han strl 74 och är en stabil kille i sina bästa månader!


Jag tröttnar aldrig på att tusen gånger om dagen säga att jag älskar dig! 

(hmm... undrar hur en lillasyster skulle se ut?... hmm...) ;) 
1 kristin:

skriven

Världens sötaste <3<3

2 Anna Turesdotter:

skriven

lillasyster??!! planer på det??

3 Emmy:

skriven

Inte ännu, men skulle det komma en till så hade det varit mysigt! :) Dock ser jag gärna att jag inte
är illamåendes i Kina, så det får gärna vänta till efter det! :)

Kommentera här: