Stadspromenad med Ester

Ester och jag tog oss en tur in till stan för en stadspromenad. Hade egentligen planer med en kompis, men det ställdes in i sista stund, vilket jag egentligen var lite glad över då jag ju plötsligt fick välja precis vart jag ville att stadspromenaden skulle bära av! Nämligen till hundrastgården i Gamlestaden!

I hundrastgården lektes det med fem afghaner. FEM afghaner! Det ni!




Synd bara att hela rastgården var täckt av is! Det såg otroligt roligt ut när alla hundarna sladdade omkring. Afghanerna var grymt charmiga att titta på, man kan ju inte låta att skratta! De har så roliga uttryck och rör sig så festligt. Och det hala underlaget gjorde ju inte komiken sämre. :P

Sen blev det ett spontanbesök på Guldheden hos en vän, för att dryga ut Göteborgsbesöket. Himlen var fantastisk när jag kom dit, men som vanligt är det så svårt att fånga det på bild! Det såg overkligt ut! Gud är konstnärlig han. :)

1 Anna:

skriven

Jo jag kände att varken jag eller bloggen fått sin dagliga Emmy-dos på väldigt länge så tyckte det var dags nu!



Den var från efter vi hade sett I Rymden Finns Inga Känslor! :D

2 Emmy:

skriven

Jo, jag vet att jag varit lite off. Borde nog uppdatera nu.

Kommentera här: