Tema rosa

Två muggar till har gjorts, en rosa ugglemugg och en ny variant på magnoliamugg. Jag är lite inne på att göra ugglemuggar, i olika färger. Får se vad det blir av det, men idéerna finns där!



Liisa, jag kan försöka göra en monstermugg till imorgon, men sen får du nog bestämma en av dem! Hittills, vad tycker du? Gröna eller bruna monster?
1 Liisa:

skriven

Jag vet inte!!?? Din nya magnoliamugg var underbar. mycket bättre med vit,omålad bakgrund. Ugglorna var sockersöta. Dock är det monster jag vill ha i köksskåpet. Du är inte hemma imorgon f.m månne?

2 Emmy:

skriven

Naj, imorgon är jag i Kungälv och pluggar! Tyvärr! Är hemma vid 17tiden.

3 Liisa:

skriven

Okej!

4 Emmy:

skriven

Menar du med detta att du kommer idag? Smsa mig istället när du kan, så får vi se hur det ser ut!

5 Emmy:

skriven

Liisa, smsa mig om tider. Har ju inte ditt nummer längre.

6 Liisa:

skriven

Sorry Emmsan! Jag trodde du hade fått det. Här är det iallafall: 0737644786, Kanske kan jag komma förbi imorgon...Ash. Jag smsar istället.

7 Emmy:

skriven

Imorgon är jag återigen inte hemma förrän efter 17.

Kommentera här: