Regnväder

Det regnar. Men jag känner ingen bitterhet, alls. Jag tycker om regn. Så länge man har skor som inte läcker in så är regn inget som får mina mungipor neråt. Regn är ljuvligt. Regn luktar gott. Regn kan få det att pirra i min mage.

Dessutom lockar sig mitt hår mer när det regnar, och så blir det extra mjukt. Varför är det så? Någon som vet?
1 Bob van Ooik van Ooik:

skriven

Oh yes, rain smells so good!!!!!!!

2 Emmy:

skriven

Yes, I know! :D It's almost pathetic how good it smells. :P

3 Beroendeframkallande:

skriven

Ja det är verkligen något visst med lukten av regn. Är ju riktigt beroendeframkallande, måste varit därför jag tog mig två promenader på en och samma kväll häromdagen ;).

4 Tomas:

skriven

Måste ha sovit för dåligt, tyckte att det stod Rubrik istället för Namn xp. Hur som helst, det är Tomas från SolidLove och inte någon "Mr. Beroendeframkallande" som skrev förra kommentaren ;).

5 Emmy:

skriven

Ja, absolut, beroendekallande var ordet. Man kan stå och ta djupa andetag tills man svimmar. ;)

Kommentera här: