Moster igen!

Uppdatering: MATILDA Linnea Rut Hallberg, välkommen till världen!

 

Grattis Karin och Patrik!

En liten flicka på 3380g och 51 cm lång. :)

1 Johanna:

skriven

Men vad roligt! Stort grattis!



Vad ska hon heta?

2 Emmy:

skriven

Vi har inte fått veta det ännu. :)

3 Jeanette:

skriven

Sicken sötfis! Vad glad jag blir!

4 Britta:

skriven

Så go! Sitter och grunnar på vem hon liknar? Kan inte riktigt bestämma mig...hon är nog välblandad! Ska bli så spännande att höra hennes namn!

5 Britta:

skriven

Så go! Sitter och grunnar på vem hon liknar? Kan inte riktigt bestämma mig...hon är nog välblandad! Ska bli så spännande att höra hennes namn!

6 Kerstin:

skriven

Jag tror att det kommer bli någonting i stil med Vera... eller Louise. <3

7 Kerstin:

skriven

Ser ni inte att hon är jättelik Patrik!

8 Liisa:

skriven

Hoooray!!



Grattis till Karin och Patrik!!

9 Johanna:

skriven

Matilda! Kan inte tänka mig ett bättre namn, hon ser verkligen ut att heta det!

Hälsa och gratta igen =).

Kommentera här: