Familjedag

Idag har vi haft en riktig familjedag. Josef har fyllt år och Per fyller år alldeles snart, så vi fixade ihop att bara syskonen kunde mysa ihop en dag, helt utan respektive och syskonbarn, och fira de två.

Karin hade det dock lite svårt att skippa sin man, hon har ju inte körkort, och så har hon ju lilla Matilda att amma. Så, Matilda och Patrick fick vara med, men förutom dem så var det bara familjen Ingvarsson.
Det har varit så annorlunda att många tårar fällts under kvällen, av rördhet över att bara vara vi syskon. Det känns som om vi är tillbaka 10 år i tiden, tänk att vi är så många syskon!

Men oj vad vi är en pratig familj, urk!

 

Men det var charmigt att Samuel gick med på att sjunga tillsammans med Per, fastän vi spelade in det! :)

1 Lina:

skriven

Hej!



Tack för kommentaren hos mig! Och ursäkta att jag dröjt med svaret! Fordonstyget är slut för tillfället, men jag har beställt mer som förhoppningsvis skall komma i slutet av mars. Jag kan höra av mig igen när det har kommit om du vill!



Med vänlig hälsning



Lina (Alvas mamma)

Kommentera här: