Älskade Lydia




Imorse gick min farmor bort, hennes hjärta orkade inte mer. Hon blev 88 år och lämnade efter sig en stor mängd barn och barnbarn och barnbarnsbarn. Hon var otroligt älskad! Älskade dig, farmor!
1 Kerstin:

skriven

jobbigt att vara såhär långt bort när farmor går bort... vill ju krama om pappa och er andra, och gråta ut ordentligt. inte lika enkelt här. glöm inte meddela mig om begravningen! puss

2 Johanna:

skriven

Vad sorgligt! Beklagar.

3 Emmy:

skriven

Jag förstår det, Kerstin. Det har varit lite si och så med information, förlåt för det! Vi meddelar självklart om begravning!

4 Ingrid:

skriven

Ingvar och Lydia Birgersson var mina faddrar. Jag var där oftast av alla barnen i vår familj. Kan känna alla dofter och höra ljuden. För två veckor sedan, just innan hon blev inlagd, var jag hos henne på besök och filmade när hon hälsade till Alma, Olle och Stina. Jag är så glad att jag gjorde det. Lydia var den bästa farmor man någonsin kunnat önska sig. Nu är hon hos Ella i himlen.

Kommentera här: