You are beautiful, no matter what they say....

Återigen testade jag karaoke, med Samuel denna gången, och hoppades på att vi skulle sjunga låten tillsammans. Men icke, det blev bara jag som sjöng, och Samuel gör annat i bakgrunden. Filmen hade inte varit värd att lägga upp om det vore för Samuels "annat"-görande. :) Svårt att sjunga när jag skymtar honom och hans "dans" i bakgrunden på skärmen. ;)

(Per sitter vid en annan dator i rummet, han är inte med i bild, men hörs lite på slutet. ;))

1 anna:

skriven

HAHAH! ASGARV när han tar upp tröjan XD

2 Johanna:

skriven

Men vad sysslar grabben med =D?!

Bästa bakgrundsdansaren någonsin, haha.

3 Britta:

skriven

Hahahhaha! Tror du ungarna skrattade eller??

Det måste ju vara så att mamma och pappa fick de mest normala barnen först....sen blev det värre och värre!

Kram!!!

4 Emmy:

skriven

Haha, jag vet. Samuel fick veta först igår kväll att jag lagt ut filmen, och då hade den ändå legat där några dagar. ;) pinsamt värre när Viktor ringer och skrattar åt honom. ;) (men lite glad blev han nog ändå, den fjanten)

5 elin j:

skriven

jag tror att jag har tittat på det klippet typ 10 gångernu.:D AS roligt!!!!!!!!!!!!:)

6 Emmy:

skriven

Heh, frågan är om du är stolt över din morbror eller om du borde skämmas.. ;)

7 Mary:

skriven

Haha, ni är ju för roliga... Mag-flashen var ju bäst, helt klart.

8 ElinJ:

skriven

Jaaa,DET är ju frågan...Nåt mitt i mellan tooor jag.:D

9 ElinJ:

skriven

Jaaa,DET är ju frågan...Nåt mitt i mellan trooor jag.:D

10 ElinJ:

skriven

Jaaa,DET är ju frågan...Nåt mitt i mellan tror jag:D

11 ElinJ:

skriven

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOJJJDÅ

Kommentera här: