Fotograferingens resultat!

Jag har idag varit och fotograferat mig för The Studio i Göteborg, och jag valde ut tre bilder. Alla tre är med det ombytet där jag har klänningen, den klänning som jag sytt och som jag tycker lite extra om. :)



Det tog väldigt lång tid dock, extremt mycket väntetid och i väntrummet var det massor av sån där "träningsmusik" som jag kallar den. Technoliknande popmusik, och efter över fyra timmar så var den lite väl jobbig. Till träning går sån bra, men i ett vänterum känns den mest stressande och inte njutningsfull alls. Eller vad tycker ni?

1 Jens:

skriven

OJ!

2 Kajsa:

skriven

Hot! Tur att du inte hade solat solarium innan... =)

3 Emmy:

skriven

Haha, för annars hade jag sett ännu hetare ut? ;)

4 Johanna:

skriven

Ojoj vilka snygga bilder. Hur många blev det totalt?

5 Kerstin:

skriven



Jättefint syster! visst var det svårt att välja! puss

6 Emmy:

skriven

Det blev väl cirka 40 eller 50 totalt, så det var riktigt svårt att välja. Speciellt när åtminstone 40 var riktigt fina. :) Det var bara att sålla bort de ansiktsuttryck som kändes falska, och sen med för mycket gäddhäng osv. :) Jag hade en del kommentarer när jag sållade bort, "för falskt" "för olikt mig" "för sliskigt" :)



Kerstin: JA! Det var jättesvårt! Jag utbrast att det nog var något av det svåraste jag gjort i mitt liv! :)

7 Långskånk:

skriven

Shiit..! Verkligen skitfina (oj, vad vackert det lät..) bilder! Du ser riktigt bra ut men ändå naturlig :)

8 Emmy:

skriven

Tack, Långskånk (varför du nu alltid väljer det namnet?)! :) Det var riktigt roligt, man blir nästan lite ego när man sitter och faktiskt tycker att man blev skitfin. :) Och så tittar jag mig i spegeln och ser att det faktiskt ÄR samma person. :)

9 Linda Q:

skriven

oj, vilken lång väntetid! jag hade blivit tokig :S jag älskar den tredje bilden med spegeln! såå snygg!

10 polkazlatan:

skriven

Coooooola bilder, supermodell! Mycket bra bilder!

11 Anonym:

skriven

Bra att du skaffat blogg! :D

Kommentera här: