Bra Jakob!

Igår tog vi en sväng på McDonalds Drive-in i Kungälv, de har ju inte MAX och vi var verkligen väldigt hungriga. Sven köpte en liten cheeseburgare till Jakob för att se om han kunde äta den själv. Det kunde han, och Sven utbrast: "Om Jeanette får veta om detta blir hon galen! Säg inget till henne!"

Men busig som jag är så åkte mobilen upp, och klick klick så blev det detta inlägget. :) Jeanette! TITTA! Din son äter snabbmat!

1 Jens:

skriven

Om man har känslig information som man förtroeligt vill dela med någon, bör denne någon inte vara du Emmy ;)

2 Emmy:

skriven

Hehe, jag frågade faktiskt Sven senare om jag fick lov att lägga upp det på bloggen. ;) Han sa ja. :)

3 Anders:

skriven

Men du frågade inte Sven om du fick skicka det till Jeanette?

Busigt...

4 Emmy:

skriven

Jag skickade det inte till Jeanette? Jag frågade Sven om jag fick lägga upp det och han gick med på att det nog var rätt ställe för henne att få reda på det busiga. :)

5 Ellan:

skriven

Han är så COOL lille Jakob bli stor så snabbt!!

Kommentera här: