1 Flixxan aka Geliz:

skriven

Hej! vet i fasiken hur jag hittade hit..har kikat in några gånger..såklart toksöta valpar! Bafucin blev nog allt min favorit ;)



Hamnade på din gamla blogg och läste lite..hittade inlägget där du fick avliva en valp. Fick själv avliva vår schäfertik i somras, så alla känslor kom tillbaka. =( Men iaf..har du inga bilder på gamla valpkullen? Blev nyfiken på hur denna ängla-valp såg ut. (låter jag absurd så säg till för ja..lite absurt låter det faktiskt)



Iaf..ha det tokigt bra! och jag lär återkomma om jag får =D /geliz

2 Emmy:

skriven

Jag har inte på långt när lika många bilder på förra kullen som jag har från denna, så det jag har är begränsat. Men några valpbilder på Engla ser du i inlägget där jag berättar om att jag återfunnit henne. :)

3 Flixxan:

skriven

Ojdå..jag var nog lite trött igår..jag menade förstås den valp du fick ta bort. Det var klumpigt av mig att inte formulera det lite bättre. skämmas



Ha en bra söndag, hoppas solen skiner hos er precis som den gör här i småland! =)

4 Emmy:

skriven

Anita var svartbrun, fast lite rödare i tonen redan som valp. Ska se om jag hittar någon bild på henne.

Kommentera här: